Aktualności zobacz archiwum

Wieści ostatniego weekendu.

K olejny długi weekend majowy za nami i jeśli chodzi o pogodę to nic się nie zmieniło. Nadal zimno i bardzo mokro. Deszcz leje w zasadzie przez cały czas. Jezioro znacznie powiększyło swoją powierzchnię. Na domiar złego ktoś nierozsądny na tyle zablokował odpływ wody, że poziom w jeziorze wzrósł o dziesięć centymetrów. Skorzystali z tego kłusownicy, a w zasadzie wandale rozkopując wał, spuszczając wodę bezpośrednio z podmokłego lasu do rowu. Wał został zniszczony, a korzyść z tego żadna. Ciągi węgorza już dawno minęły. Karp również nie ...... więcej

Zenek ma się dobrze, znowu złożył nam wizytę.

Niewiele brakowało, a uczestnicy X Mistrzostw Polski Górników w wędkarstwie Spławikowym mieliby dodatkową atrakcję. Kilkanaście godzin po wyjeździe ostatnich uczestników tych zawodów, wpadł do nas z wizytą ponownie Zenek. Po długiej zimie wychudł trochę biedaczysko. Od ostatnich odwiedzin stracił na wadze około 800 g i dzisiaj waży 23,90. Tym razem jesteśmy pewni, że to Zenek. Podczas ostatniej wizyty, pozostawił na brzegu kawałek płetwy ogonowej i jest to identyfikator nie budzący żadnej wątpliwości. Płetwa ładnie zagojona, choć na prawym ...... więcej

Napięty kalendarz

Trudno znaleźć jakąkolwiek lukę w naszym Kalendarzu imprez. Jedna impreza goni drugą. Jeszcze jedna nie przebrzmiała a już trzeba myśleć o tej następnej. Trudno coś dołożyć , choć czasem jest to konieczne. Tak było właśnie w tą sobotę. Jeśli robić czyny to tylko w maju. Właśnie w maju, w dawnych czasach, przez niektórych jeszcze pamiętanych, budowano społecznie stadiony, drogi, chodniki, ważne budowle. Nam nie chodziło o sentyment ale o przygotowanie ośrodka na przyjęcie gości za Śląska, którzy nas odwiedzą w związku z organizacją X Mistrzostw ...... więcej

Dwie piątki i jedenastka na otwarcie sezonu

Udanie rozpoczął swój sezon karpiowy Jarek Bednarczuk. Na pierwszej swojej nocnej zasiadce z 10 na 11 maja jego łupem padły trzy karpie. Dwa piątaki i jedenastka. Ryby po zważeniu i utrwaleniu cyfrowym obrazem trafiły z powrotem do wody. Gratulujemy Jarkowi jego pierwszych okazów i życzymy wszystkim wędkarzom odwiedzającym nasze łowisko do podobnych przeżyć.... więcej

Kolejna sieja z jeziora Rogóźno.

Kto sieje, ten zbiera. Kto łowi ten trafia. Jak z tego widać łatwiej jest trafić sieję w jeziorze Rogóżno niż kumulację w totolotka. Mija luty i mamy drugie zgłoszenie złowienia pięknej królowej głębin jeziora Rogóźno. Tym razem sieja złowiona w niedzielne przedpołudnie ważyła 1,42 kg, a jej długość to 59 cm. Szczęśliwym łowcą rogóźniańskiego okazu jest Adrian Szafrański z Białej Podlaskiej. Gratulujemy Koledze Adrianowi wędkarskiego sukcesu i mamy nadzieję, że te złowione ryby są wynikiem prawidłowej polityki zarybieniowej jeziora ...... więcej

Okonie jak konie.

Pomimo, że zakończyliśmy sezon zimowy i powoli szykujemy się do wiosny, łowisko nasze nie poddaje się dodatnim temperaturom i nadal trzyma blisko czterdziestocentymetrową taflę lodową. Ładna pogoda i bardzo bezpieczny lód przyciąga na łowisko coraz więcej wędkarzy. Tak jak w ubiegłym roku, szczególnie to jezioro upodobali sobie wędkarze z Białej Podlaskiej. Przyjeżdżają tutaj głównie dla okonia. Często słyszeliśmy narzekania, że watahy małych okoni nie dają połowić podczas zawodów, ale im zazwyczaj biorą tylko te wielkie. Tak było i w ...... więcej

Duża sieja na okrasę Podlodowych Mistrzostw Okręgu

Aktualności | 2013-02-04 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

W dniach 2-3 lutego 2013 roku na tafli lodowej Jeziora Rogóźno zostały zorganizowane Podlodowe Mistrzostwa Okręgu. W zawodach wystartowało łącznie 92 zawodników. Tym razem w oddzielnym sektorze walczyli weterani wędkarscy (zawodnicy +55). Do zawodów zgłosiło się ich 14. W tej konkurencji bardzo dobrze spisał się Prezes Okręgu - Zbigniew Sadowski, który dał się wyprzedzić tylko Janowi Siwcowi z Elektrostalu. Na trzecim miejscu zawody zakończył Piłat Eugeniusz z Opola.Dużo większa rywalizacja toczyła się w sektorach seniorskich. Tutaj ...... więcej

Czekamy na Podlodowe Mistrzostwa Okręgu

W dniach 2 i 3 lutego 2013 roku na naszym łowisku Komisja sportowa Zarządu Okręgu PZW w Lublinie organizuje Podlodowe Mistrzostwa Okręgu. Tafla lodowa na dzień dzisiejszy ma grubość 35-40 cm, ale na lodzie pod warstwą śniegu znajduje się warstwa błota pośniegowego. Pod ciężarem grubej warstwy śniegu, tafla ugięła się i przez otwory wywiercone przez wędkarzy oraz pęknięcia mocującego się lodu, woda wyszła na jego powierzchnię. Czy zdąży zamarznąć, zobaczymy. Jeśli nie to trzeba pamiętać by zaopatrzyć się w odpowiednie obuwie. Tymczasem zaczęliśmy ...... więcej

Poprawiliśmy wygląd kolejnych dwóch platform

Tylko dwunastu wędkarzy, a może aż dwunastu wędkarzy, w najmroźniejszy poranek tegorocznej zimy, przybyło do Ośrodka Sportów Wędkarskich w Rogóżnie, aby wziąć udział w poprawieniu kosmetyki i funkcjonalności platform wędkarskich na jeziorze. W planie mieliśmy się zająć trzema platformami. Niestety jedna z nich, przy dość wysokim poziomie wody na jesieni i grubej warstwie zmrożonego śniegu, niemal całkowicie wmarzła w lód. Tą zajmiemy się na wiosnę, gdyż jest ona usytuowana na płytkiej wodzie i jej przebudowa może odbywać się po zejściu ...... więcej

Jakie ceny na Rogóżnie?

Zaczyna się sezon podlodowy. Coraz więcej wędkarzy planuje, gdzie w tym roku będzie wędkowało i dokonuje odpowiednich opłat. Nasz skarbnik dysponuje znaczkami już od 28 grudnia. Tak jak w roku poprzednim opłat można dokonać w siedzibie Związku Zawodowego Górników w Bogdance u Koleżanki Urszuli Klejnej, w sklepie wędkarskim Antek w Łęcznej oraz u naszego skarbnika w siedzibie koła w Ośrodku Sportów Wędkarskich w Rogóżnie. Od Sylwestra można również nabyć licencje na połów ryb w jeziorze Rogóżno. Jest ona do nabycia ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Którą z wymienionych metod zmniejszenia populacji sumika karłowatego uważasz za najlepszą:
Odłów sprzętem rybackim
Odłów poprzez dodatkowe zawody wędkarskie
Odłów poprzez konkurs "Sumik ponad wszystko"
Niszczenie gniazd sumika poprzez odłów wylęgu