Aktualności zobacz archiwum

Pływaj po wodach jeziora Rogóźno. Nadaję ci imię BOGDAN

Od piętnastu lat wędkuję, od dwunastu lat moją jedyną pasją prywatnie i zawodowo jest karpiarstwo. Jednak to co się wydarzyło w ostatnich dniach maja, na łowisku licencyjnym PZW Jezioro Rogóźno, było dla mnie wielkim zaskoczeniem i pomimo dużej praktyki i wiedzy w tym temacie przyjmowałem to wręcz z niedowierzaniem. Tak wspomina swoją ostatnią zasiadkę Kol. Artur Ziółek. Łowisko rezerwowałem od 27 maja do 4 czerwca. Tym razem moją partnerką na zasiadce była moja suczka. Od rana, przede mną kupę roboty z zagospodarowaniem miejscówki, prace ...... więcej

Kolejny amur z naszego łowiska

Otrzymaliśmy kolejną informację o złowionym amurze na naszym łowisku. Szczęśliwym łowcą okazu, został Kol. Wojciech Marzęda, który złowił amura o wadze 19,60 kg. Jego poprzedni amur był niewiele mniejszy bo ważył 18,50. Koledze Wojtkowi gratulujemy złowionego okazu i dziękujemy za nadesłanie fotki.... więcej

Kolejne duże rybki z naszego łowiska

Kolejny weekend za nami i kolejne zgłoszenia ciekawych okazów ryb z naszego łowiska. Tym razem karp odpuścił, a intensywnie zaczął żerować amur. Można się było tego spodziewać, gdyż stan wody nadal utrzymuje się na poziomie minus 40 cm, od stanu normalnego. Trzcina, zwłaszcza jej młode pędy, wyrasta na płyciznach niedostępnych dla dużych ryb. To sprawia, że nasze amury przestawiają swoją dietę z naturalnej na naturalizowaną. Jeszcze kilka lat temu, nie do pomyślenia było kuszenie amura kulkami proteinowymi. Dzisiaj, a w zasadzie od kilku lat jest to rzecz ...... więcej

Dobrze się zaczyna.

Długo czekaliśmy na prawdziwe otwarcie sezonu wędkarskiego. Pandemia koronowirusa uniemożliwiała wejście na łowisko. W zasadzie dopiero tuż przed majówką mogliśmy ogłosić, że otwieramy sezon 2020. Z gospodarzem Ośrodka Sportów Wędkarskich w Rogóźnie uzgodniliśmy warunki wejścia na teren ośrodka i możliwości wynajęcia sprzętu pływającego. Nie jest to jeszcze pełne otwarcie, ale zawsze lepszy jest rydz jak nic. Na obecną chwilę dostępne mamy tylko licencje sezonowe, choć amatorów jednorazówek jest dużo. Ale cóż takie ...... więcej

Otwieramy częściowo Ośrodek. I etap dochodzenia do normalności

Od 20 kwietnia częściowo otwieramy Ośrodek Sportów Wędkarskich, który ze względu na epidemię koronowirusa był dla klientów niedostępny. W pierwszej kolejności z ośrodka będą mogli korzystać właściciele domków, bez możliwości zapraszania osób postronnych. Do dyspozycji tej grupy, czynne będą umywalki i ubikacja przyczepowa. WC ogólnodostępne nadal będzie nieczynne. Na teren ośrodka będą mogli wjechać również wędkarze, którzy wykupią sezonową licencje na połów ryb w j. Rogóźno i roczny karnet ...... więcej

Uwaga. Możliwość zdalnego wykupienia Licencji na połów ryb w j. Rogóźno

Koleżanki i KoledzyPrzyszło nam przeżywać utrudnienia jakie przyniosła epidemia koronowirusa. Szereg zakazów nie pozwala swobodnie dysponować swoim czasem, przemieszczać się, uprawiać swoje hobby. Ze względu na rozwijającą się epidemię nie wiemy kiedy te zakazy się skończą. Mamy nadzieję, że tydzień poświąteczny będzie tym ostatnim, gdzie będzie obowiązywał zakaz wędkowania. Dlatego, coraz częściej, otrzymuję od Kolegów telefony z pytaniem, w jaki sposób nabyć licencję na połów ryb w jeziorze Rogóźno. Ponieważ administrator ...... więcej

Okazy z jeziora w 2019 roku - rozstrzygnięcie konkursów

Mija sezon wedkarski 2019. Czas na podsumowania. To był bardzo dobry rok. Rok wielu okazów, i to nie tylko okazów karpia. Największa ryba łowiska, to karp złowiony przez Radosława Wylezińskiego 23,8 kg. Drugie miejsce w tym konkursie zajął Adam Rybczyński z karpiem 23,4 kg. Na trzecim miejscu karp Szymona Hunka - 23,24 kg. W 2019 pokazało się jeszcze kilka dwudziestek: Przemysław Popek 22 kg, Paweł Kurowski 22 kg, kolejny krakowianin, na którego relację i zdjęcia czekamy 22kg, Szymon Hunek 22kg, Emil Jaworski 20 kg, Kacper Bordzoł 20 kg i wiele innych . ...... więcej

Jest kolejna dwudziestka

12 maja czterech kolegów z dalekiego Krakowa postanowiło już po raz drugi sprawdzić stan naszej ichtiofauny w łowisku. Nie mieli po raz kolejny szczęścia do pogody bo to i przez cały tydzień wyraźnie się wychłodziło oraz niemal bez przerwy padało a czasami ostro lało. Im jednak to nie przeszkadzało Już na drugi dzień w samo południe został złowiony pierwszy okaz. Paweł Kurowski wyłowił karpia o wadze 22,200. Od 13 maja do 18 łącznie krakowianie złowili 24 ryby. Oprócz tej dwudziestki złowili jeszcze 16,6 kg, 12,6 kg 10,5 kg i trzy dziesiątki. ...... więcej

Zasilamy łowisko szczupakiem

29 kwietnia ostatnie wiosenne zarybienie. Tym razem przywieziono nam do rozprowadzenia 10000 szt. narybku letniego szczupaka. Po raz kolejny zarybienie wykonał Janusz Puzio. Tym razem do pomocy miał Piotra Chołotę. Ryba trafiła do nas w workach foliowych wypełnionych wodą i tlenem. Po kilkunastu minutach kwarantanny brodzikowej ekipa zarybieniowa spakowała worki na łódź i rozprowadziła narybek wokół jeziora wypuszczając go na płyciźnie w przybrzeżną trzcinę.... więcej

Pierwsze okazy wychodzą z wody.

Pierwsze zasiadki karpiowe na naszym łowisku przynoszą skutki. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że kilka sztuk zostało złowionych, ale nie wzbudzały one większego zainteresowania. Kiepska pogoda sprawia, że ryba zeruje słabiej niż powinna. Oczywiście zawsze zdarzają się wyjątki. Tak było i teraz. Radosław Wyleziński uczcił Święto pracy już o godzinie 2.10 wyławiając karpia 23.8 kg. Zdjęcia udostępniliśmy naszym karpiarzom, którzy stwierdzili, że jest to nowa dwudziestka. Rok temu karp ten warzył jeszcze 19 kilogramów. Jak twierdzi Kacper Bordzoł na ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Którą z wymienionych metod zmniejszenia populacji sumika karłowatego uważasz za najlepszą:
Odłów sprzętem rybackim
Odłów poprzez dodatkowe zawody wędkarskie
Odłów poprzez konkurs "Sumik ponad wszystko"
Niszczenie gniazd sumika poprzez odłów wylęgu