Nasze wiadomości zobacz archiwum

Potwór z Rogóżna

W dniu dzisiejszym około godziny 10 otrzymaliśmy informację o złowieniu "potwora" w jeziorze Rogóżno. Potworem tym okazała się 122 cm tołpyga o wadze 27,3 kg. Szczęśliwym wędkarzem, który złowił tę rybę był Krawczyk Wojciech z Lublina. Tołpyga pochełpiła się tym razem na kopyto, choć w jej meni występuje wyłącznie filtrowany plankton. Koledze Wojciechowi gratulujemy złowionej ryby, zwłaszcza, że na dzień dzisiejszy jest to w tym roku największa ryba łowiska licencyjnego Rogóżno.... więcej

Duże ryby na otwarcie sezonu

Jeszcze zima daje znać o sobie, śniegiem prószy, mrozem straszy a na naszym łowisku już są tacy co mogą powiedzieć, że otworzyli sezon. Jako jeden z pierwszych o swoim sukcesie poinformował nas Maciek Harasim, prezentując nam pięknego golasa o wadze 10,60. Może nie był on wielkim okazem, ale był jednym z pierwszych wyłowionych karpi w naszym łowisku. Karp wpadł do nas na chwilę aby sprawdzić stan przygotowań do nowego sezonu wędkarskiego. Ocenił, że już jest nieźle i wrócił z powrotem do wody. Według nieoficjalnych informacji w ostatnich dniach wizytę ...... więcej

Narybek letni szczupaka w jeziorze

Zgodnie z operatem rybackim w dniu 30 kwietnia do naszego łowiska wpuściliśmy 2000 szt narybku letniego szczupaka. Rybę przywieziono w workach napełnionych natlenioną wodą. Ryba była w bardzo dobrej kondycji. Aby jednak nie doprowadzić jej do szoku termicznego poprzez zmianę temperatury wody, zastosowano aklimatyzację w brodziku. Po kilkugodzinnej kąpieli szczupak został rozwieziony łodzią po jeziorze. Mamy nadzieję, że warunki mu tutaj posłużą, a wędkarze pozwolą mu dorosnąć do dorosłości.... więcej

Przygotowaliśmy łowisko do sezonu.

W dniu 30 kwietnia Zarząd koła zorganizował czyn społeczny w celu przygotowania naszego łowiska licencyjnego do nowego sezonu wędkarskiego. Na apel Zarządu zareagowało tym razem 21 wędkarzy. Zakres robót był duży, zwłaszcza, że również tego dnia postanowiliśmy posprzątać nadbrzeże Zbiornika Dratów. Ustawić kosze na śmieci, wywieźć to co pozostało na brzegu po sezonie zimowym. Takiej samej kosmetyki wymagało jezioro Rogóżno. Dwa zespoły ze środków pływających wyzbierały wszystko to, czego nie dała sama natura. A było tego około ...... więcej

Przygotujmy się do sezonu wedkarskiego

Jak nakazuje tradycja 1 majowa, w dniu 30.04.2011 roku o godzinie 8.00 spotykamy się w Ośrodku Sportów Wędkarskich w Rogóżnie na czynie społecznym. Długa zima sprawiła, że jest na łowisku wiele do zrobienia. Przede wszystkim musimy poprawić platformy, które na skutek działań lodu straszą swym wyglądem. Na platformach pływających trzeba wymienić blaty, a na głównym pomoście zmurszałe jego elementy. Jak zwykle kosmetyki wymagają po zimowym sezonie brzegi jeziora. W trzcinie jest dużo śmieci pozostawionych niestety przez wedkarzy na tafli ...... więcej

Zanim wejdziesz na lód, sprawdź jaką ma on grubość

W dniu wczorajszym podjęliśmy dla nas trudną decyzję o rezygnacji z organizacji Podlodowego GPX Polski - Puchar Lublina. Była to trudna decyzja gdyż już od kilku miesięcy do tej imprezy przygotowywaliśmy się. Pierwszy termin jaki był przewidziany dla tej imprezy, wypadał w najlepszym okresie tej zimy na naszym terenie. Była odpowiednia tafla lodu, ładna słoneczna pogoda i dobre żerowanie drobnicy. Niestety ze względu na Podlodowe Mistrzostwa Świata na Ukrainie, które odbyły się tydzień po planowanych naszych zawodach termin został przesunięty aż o trzy tygodnie. ...... więcej

OSW Rogóżno. Co nowego w 2011 roku?

Wiele pytań otrzymujemy w ostatnich dniach na temat łowienia ryb w naszym łowisku licencyjnym Rogóżno. Od pierwszego stycznia 2011 roku licencja na połów ryb w jeziorze Rogóżno, ze względu na ubruttowienie wzrosła o 23 procentowy podatek Vat. I tak: - licencja roczna kosztuje 60 złotych, - jednorazowa dla członków PZW /opłacona składka członkowska PZW na 2011 rok/ - 10 złotych, - jednorazowa dla niezrzeszonych i cudzoziemców - 20 złotych. Licencję można wykupić codziennie w recepcji Ośrodka Sportów Wędkarskich w Rogóżnie. ...... więcej

Regulamin Łowiska licencyjnego Rogóżno

REGULAMIN ŁOWISKA LICENCYJNEGO ROGÓŻNO utworzonego uchwałą nr 107/2006 przez Zarząd Okręgu Polskiego Związku Wędkarskiego w Lublinie 1. Jezioro Rogóżno jest Łowiskiem licencyjnym Polskiego Związku Wędkarskiego - Zarząd Okręgu w Lublinie. Powierzchnia jeziora 57.1 ha. max głębokość 26.5 m. Jezioro położone jest w miejscowości Rogóżno, gm. Ludwin, pow. Łęczna, woj. lubelskie. Jezioro na podstawie umowy dzierżawione jest od Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie. 2. Na mocy uchwały nr 93/2006 Zarządu Okręgu PZW w Lublinie, gospodarzem ...... więcej

Zarybiamy kroczkiem karpia

Ostatnim akordem tegorocznej akcji zarybień było wpuszczenie do naszego łowiska kroczka karpia. Zarybienie początkowo planowane było na 26 listopada, jednak ze względów technicznych, jego realizację musieliśmy przełożyć na 29. Do jeziora wpuściliśmy 700 kg kroczka o średniej wadze 20 dkg, czyli około 3500 sztuk. Nikt się nie spodziewał, że aura sprawi nam tego dnia tak niemiłą niespodziankę. W przeciągu kilku godzin spadło ponad trzydzieści centymetrów śniegu. Śnieg był na tyle intensywny, że nie nadążył topić się w wodzie i tworzyło się przy ...... więcej

Czekamy już na zimę

23 października spotkaliśmy się w Ośrodku Sportów Wędkarskich w Rogóżnie aby przygotować go do „zimowego snu". Sezon wędkarski minął. Łodzie wymagają generalnego remontu, ale zanim będą naprawiane muszą dokładnie wyschnąć. Dlatego należało ułożyć je na regale, aby woda swobodnie ściekła a wiatr je wysuszył. Utwardziliśmy teren pod regałem, aby ten przewiew był bardziej swobodny, wykorzystując do tego stary piach z dziecięcej piaskownicy i resztki zmagazynowanego cementu. Na wiosnę piaskownicę uzupełnimy nowym piachem a cement i tak by nie ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Którą z wymienionych metod zmniejszenia populacji sumika karłowatego uważasz za najlepszą:
Odłów sprzętem rybackim
Odłów poprzez dodatkowe zawody wędkarskie
Odłów poprzez konkurs "Sumik ponad wszystko"
Niszczenie gniazd sumika poprzez odłów wylęgu