Nasze wiadomości zobacz archiwum

Czy będziemy mieli okazję zobaczyć jeszcze Zenka?

Nie minął nawet jeszcze miesiąc, gdy mieliśmy okazję gościć Zenka. Był mocno wychudzony po ostrej zimie. Dzisiaj pod tym względem wyglądał dużo lepiej. Zwiększył wyraźnie swoją masę ciała i waży już 25,60. Szczęśliwym wędkarzem okazał się Marian Źrubek, któremu gratulujemy sukcesu i dzierżenia miana łowcy największego okazu łowiska Rogóżno. Zenek dał się przechytrzyć wędkarzowi nad ranem, z soboty na niedzielę, i to był jego pech. Z niewiadomych przyczyn, za namową towarzysza wędkarskiej przygody, a zarazem brata wędkarza, Zenek spędził ...... więcej

Wieści ostatniego weekendu.

K olejny długi weekend majowy za nami i jeśli chodzi o pogodę to nic się nie zmieniło. Nadal zimno i bardzo mokro. Deszcz leje w zasadzie przez cały czas. Jezioro znacznie powiększyło swoją powierzchnię. Na domiar złego ktoś nierozsądny na tyle zablokował odpływ wody, że poziom w jeziorze wzrósł o dziesięć centymetrów. Skorzystali z tego kłusownicy, a w zasadzie wandale rozkopując wał, spuszczając wodę bezpośrednio z podmokłego lasu do rowu. Wał został zniszczony, a korzyść z tego żadna. Ciągi węgorza już dawno minęły. Karp również nie ...... więcej

Zenek ma się dobrze, znowu złożył nam wizytę.

Niewiele brakowało, a uczestnicy X Mistrzostw Polski Górników w wędkarstwie Spławikowym mieliby dodatkową atrakcję. Kilkanaście godzin po wyjeździe ostatnich uczestników tych zawodów, wpadł do nas z wizytą ponownie Zenek. Po długiej zimie wychudł trochę biedaczysko. Od ostatnich odwiedzin stracił na wadze około 800 g i dzisiaj waży 23,90. Tym razem jesteśmy pewni, że to Zenek. Podczas ostatniej wizyty, pozostawił na brzegu kawałek płetwy ogonowej i jest to identyfikator nie budzący żadnej wątpliwości. Płetwa ładnie zagojona, choć na prawym ...... więcej

Napięty kalendarz

Trudno znaleźć jakąkolwiek lukę w naszym Kalendarzu imprez. Jedna impreza goni drugą. Jeszcze jedna nie przebrzmiała a już trzeba myśleć o tej następnej. Trudno coś dołożyć , choć czasem jest to konieczne. Tak było właśnie w tą sobotę. Jeśli robić czyny to tylko w maju. Właśnie w maju, w dawnych czasach, przez niektórych jeszcze pamiętanych, budowano społecznie stadiony, drogi, chodniki, ważne budowle. Nam nie chodziło o sentyment ale o przygotowanie ośrodka na przyjęcie gości za Śląska, którzy nas odwiedzą w związku z organizacją X Mistrzostw ...... więcej

Dwie piątki i jedenastka na otwarcie sezonu

Udanie rozpoczął swój sezon karpiowy Jarek Bednarczuk. Na pierwszej swojej nocnej zasiadce z 10 na 11 maja jego łupem padły trzy karpie. Dwa piątaki i jedenastka. Ryby po zważeniu i utrwaleniu cyfrowym obrazem trafiły z powrotem do wody. Gratulujemy Jarkowi jego pierwszych okazów i życzymy wszystkim wędkarzom odwiedzającym nasze łowisko do podobnych przeżyć.... więcej

Kolejna sieja z jeziora Rogóźno.

Kto sieje, ten zbiera. Kto łowi ten trafia. Jak z tego widać łatwiej jest trafić sieję w jeziorze Rogóżno niż kumulację w totolotka. Mija luty i mamy drugie zgłoszenie złowienia pięknej królowej głębin jeziora Rogóźno. Tym razem sieja złowiona w niedzielne przedpołudnie ważyła 1,42 kg, a jej długość to 59 cm. Szczęśliwym łowcą rogóźniańskiego okazu jest Adrian Szafrański z Białej Podlaskiej. Gratulujemy Koledze Adrianowi wędkarskiego sukcesu i mamy nadzieję, że te złowione ryby są wynikiem prawidłowej polityki zarybieniowej jeziora ...... więcej

Okonie jak konie.

Pomimo, że zakończyliśmy sezon zimowy i powoli szykujemy się do wiosny, łowisko nasze nie poddaje się dodatnim temperaturom i nadal trzyma blisko czterdziestocentymetrową taflę lodową. Ładna pogoda i bardzo bezpieczny lód przyciąga na łowisko coraz więcej wędkarzy. Tak jak w ubiegłym roku, szczególnie to jezioro upodobali sobie wędkarze z Białej Podlaskiej. Przyjeżdżają tutaj głównie dla okonia. Często słyszeliśmy narzekania, że watahy małych okoni nie dają połowić podczas zawodów, ale im zazwyczaj biorą tylko te wielkie. Tak było i w ...... więcej

Duża sieja na okrasę Podlodowych Mistrzostw Okręgu

Aktualności | 2013-02-04 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

W dniach 2-3 lutego 2013 roku na tafli lodowej Jeziora Rogóźno zostały zorganizowane Podlodowe Mistrzostwa Okręgu. W zawodach wystartowało łącznie 92 zawodników. Tym razem w oddzielnym sektorze walczyli weterani wędkarscy (zawodnicy +55). Do zawodów zgłosiło się ich 14. W tej konkurencji bardzo dobrze spisał się Prezes Okręgu - Zbigniew Sadowski, który dał się wyprzedzić tylko Janowi Siwcowi z Elektrostalu. Na trzecim miejscu zawody zakończył Piłat Eugeniusz z Opola.Dużo większa rywalizacja toczyła się w sektorach seniorskich. Tutaj ...... więcej

Czekamy na Podlodowe Mistrzostwa Okręgu

W dniach 2 i 3 lutego 2013 roku na naszym łowisku Komisja sportowa Zarządu Okręgu PZW w Lublinie organizuje Podlodowe Mistrzostwa Okręgu. Tafla lodowa na dzień dzisiejszy ma grubość 35-40 cm, ale na lodzie pod warstwą śniegu znajduje się warstwa błota pośniegowego. Pod ciężarem grubej warstwy śniegu, tafla ugięła się i przez otwory wywiercone przez wędkarzy oraz pęknięcia mocującego się lodu, woda wyszła na jego powierzchnię. Czy zdąży zamarznąć, zobaczymy. Jeśli nie to trzeba pamiętać by zaopatrzyć się w odpowiednie obuwie. Tymczasem zaczęliśmy ...... więcej

Poprawiliśmy wygląd kolejnych dwóch platform

Tylko dwunastu wędkarzy, a może aż dwunastu wędkarzy, w najmroźniejszy poranek tegorocznej zimy, przybyło do Ośrodka Sportów Wędkarskich w Rogóżnie, aby wziąć udział w poprawieniu kosmetyki i funkcjonalności platform wędkarskich na jeziorze. W planie mieliśmy się zająć trzema platformami. Niestety jedna z nich, przy dość wysokim poziomie wody na jesieni i grubej warstwie zmrożonego śniegu, niemal całkowicie wmarzła w lód. Tą zajmiemy się na wiosnę, gdyż jest ona usytuowana na płytkiej wodzie i jej przebudowa może odbywać się po zejściu ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Którą z wymienionych metod zmniejszenia populacji sumika karłowatego uważasz za najlepszą:
Odłów sprzętem rybackim
Odłów poprzez dodatkowe zawody wędkarskie
Odłów poprzez konkurs "Sumik ponad wszystko"
Niszczenie gniazd sumika poprzez odłów wylęgu